Взяти участь
На головний сайт

ПРАВИЛА, ТЕРМІНИ, ВАРТIСТЬ

ADC * UA Awards відкритий для рекламних, комунікаційних, цифрових і медіа агентств, дизайн
і продакшн компаній, інших учасників рекламно-комунікаційного ринку України та індивідуальних учасників.

До участі у конкурсній програмі допускаються роботи, що були розміщені в ЗМІ, брали участь
в рекламних кампаніях або реалізовані в іншій формі (прийняті клієнтом) в період
з січня 2016 року по вересень 2017 року включно.

Конкурсною роботою називається заповнена на сайті форма із завантаженою згідно з технічними вимогами конкурсною роботою.

До участі в конкурсі не допускаються:

1) роботи, не зареєстровані на сайті,

2) роботи, не оплачені учасником.

 

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ

Вартість однієї конкурсної роботи  в категоріях A. FILM & RADIO, B. PRINT & OUTDOOR, C. DESIGN & CRAFT, D. INTERACTIVE & MOBILE, E. PROMOTIONS & NEW MEDIA, F INTEGRATION & INNOVATION – 1200 грн.*

Якщо в створенні проекту брав участь член клубу ADC * UA, вартість складає – 900 грн.**

* Ціна вказана без урахування ПДВ.
** За умови наявності сплаченого щорічного членського внеску.

Прийом конкурсних робіт проходить до 22 вересня 2017 року.


 

АЛГОРИТМ ДІЙ УЧАСНИКА КОНКУРСУ ADC*UA AWARDS

1. Підготовка до участі:

  • ознайомтеся з категоріями/підкатегоріями конкурсної програми;
  • оберіть роботи для участі і підберіть відповідні категорії/підкатегорії;

Зверніть увагу: ​​До участі допускаються роботи, прийняті клієнтами в період з січня 2016 року та які не брали участь у ADC*UA Awards 2016. Одна робота може подаватися в кілька категорій і, відповідно, буде оцінюватися різними складами журі.

  • кожна категорія має свої технічні вимоги до завантаження конкурсних робіт. Уважно ознайомтеся з ними і перевірте відповідність файлів до даних технічних параметрів.

2. Зареєструйтеся на сайті:

  • обов'язково заповніть всі необхідні поля;
  • контактна інформація використовується оргкомітетом для зв'язку з учасниками, тому перевірте правильність введеної інформації;
  • інформація з поля «Назва учасника» використовується дипломах, Церемонії та на сайті конкурсу, тому вкажіть назву компанії без лапок, дужок та форми власності;
  • після внесення всіх даних на вашу електронну адресу буде відправлене посилання для активації акаунту.

3. Заповніть конкурсну заявку на кожну роботу:

  • для входу використовуйте логін (e-mail) та пароль;
  • оберіть необхідну категорію та обов'язково заповніть всі поля;
  • внесіть інформацію про команду, що працювала над проектом;
  • завантажте конкурсну роботу відповідно до всіх технічних вимог;
  • після внесення інформації до заявки перевірте всі введені дані та натисніть «Сформувати заявку».

Редагування конкурсних заявок можливе до запиту рахунку.

4. Після завершення реєстрації запросіть рахунок на оплату:

  • до запиту рахунку переконайтеся, що заявка заповнена правильно, а файл завантажений коректно та відповідно технічних вимог категорії. Після запиту рахунку роботи не доступні для редагування.
  • перейдіть до розділу особистого кабінету «Рахунки» і відмітьте ті роботи, які готові до участі та сплати і натисніть «Виставити рахунок».

Рахунок буде відправлено у 3-денний термін на e-mail, зазначений вами при реєстрації.

Увага! Роботи вважаються прийнятими до участі тільки після запиту рахунку!

5. До 22 вересня передайте друковані версії робіт (за бажанням) в Дирекцію фестивалю.